.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار چادر در زیستگاه‌های مرال
رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: چادرهای گاوبانکی به‌منظور حفاظت از این گونه ارزشمند در مناطق حساس و زیستگاه‌های مرال مازندران مستقر شده است.

 

 

به گزارش شمال نیوز، کوروش ربیعی رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران با اشاره به آغاز فصل گاوبانکی، اظهار کرد: فصل گاوبانکی تا پایان نیمه نخست مهر ماه دارد.

وی افزود: طی این مدت محدودیت تردد، حضور افراد در زیستگاه‌های مرال و همچنین  ورود هرگونه تور‌های گردشگری در طبیعت ممنوع است.

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست مازندران تصریح کرد: چادرهای گاوبانکی به‌منظور حفاظت از این گونه ارزشمند در مناطق حساس و زیستگاه‌های مرال مازندران مستقر شده است.

ربیعی درباره مهم‌ترین زیستگاه‌های مرال، یادآور شد: مناطق هزارجریب بهشهر، نکا، پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از مهم‌ترین زیستگاه‌های مرال در مازندران محسوب می‌شوند.

وی در پایان گفت: در کنار اینکه این ایام محیط‌بانان برای حفاظت بیشتر از این گونه در طبیعت مازندران حضور دارند لازم است مردم هم به توصیه‌ها توجه کنند و از ورود به زیستگاه‌های مرال پرهیز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.